Μυστικά ομορφιάς και ευεξίας για μαμάδες Νο21- Beauty and wellness tips for moms No21

Με την εμφάνιση των ιστολογιων στο διαδίκτυο, παρουσιαστηκαν και οι beauty bloggers. Μπορεί να μην είναι πάντοτε επαγγελματιες ομορφιάς, μπορεί να μην έχουν τις κατάλληλες γνώσεις πάντα, το σίγουρο είναι όμως οτι αγαπούν την περιποίηση και συνάμα τα καλλυντικά. Άραγε θα πρέπει να  εμπιστευομαστε τις beauty bloggers;

Αν ανατρέξετε στο διαδίκτυο θα δείτε οτι υπάρχουν άπειρες κοπέλες που ασχολούνται με το blogging και ακόμα ειδικότερα με την ομορφιά.  Στο εξωτερικό οι beauty bloggers λαμβάνουν αρκετά χρήματα από εταιρίες καλλυντικών για να προμοταρουν ένα καλλυντικό και να γράψουν καλά λόγια. Σε τακτά χρονικά διαστήματα οι εταιρίες καλλυντικών τους χαρίζουν καλλυντικά ενώ οι προσκλήσεις σε event ομορφιάς ακόμη και τα ενημερωτικά ταξίδια δεν είναι λίγα. Στην Ελλάδα, τίποτα από τα παραπάνω δεν λαμβάνει χώρα (ή έστω είναι μετρημένες αυτές που απολαμβάνουν τα παραπάνω). Οι περισσότεροι beauty bloggers αγοράζουν από την τσέπη τους τα καλλυντικά που παρουσιάζουν και φυσικά ουτε λόγος για διαφημιστικά ταξίδια! Bεβαια τον τελευταίο καιρό, φαίνεται οτι και οι εταιρίες εδώ αρχίζουν να αλλάζουν. Διαλέγουν κάποιες bloggers ως συνεργάτες, με βάση πάντα τα δικά τους κριτήρια, και τους στέλνουν κάποια απο τα προϊόντα τους για λανσάρισμα. Το δέλεαρ για αυτές είναι οτι λαμβάνουν τα προϊόντα πρώτες, όπως έγινε κάτι παρόμοιο και με εμένα με την αγαπημένη μου εταιρία Amygdalea, που με χαρά δέχθηκα το νέο προϊόν και έγραψα την γνώμη μου για αυτό. Φυσικά δεν έλαβα  χρήματα και ούτε που ήθελα δηλαδή.  Η αλήθεια όμως είναι οτι προσωπικά  δεν βλέπω και το blogging ως επάγγελμα οπότε δεν το κάνω βιοποριστικά!

Ας ξαναγυρισουμε όμως στο ερώτημα μας. Μπορούμε να εμπιστευομαστε τις beauty bloggers για τα καλλυντικά μας; Η απάντηση μου είναι και ναι και όχι, εξαρτάται. 
Θα ηθελα λοιπόν πρώτα να σας αναπτύξω τα όχι μου. 
Λέω όχι λοιπόν, όταν εμπιστευομαστε τυφλά αυτά που γράφουν οι beauty bloggers. Όταν δηλαδή μια blogger παρουσιάζει ένα προϊόν και οι αναγνώστες δεν κάθονται καν να διαβάσουν όσα γράφει απλά αγοράζουν το προϊόν επειδή παρουσιαστηκε στο blog το συγκεκριμένο. Φυσικά για εμένα μεγάλη υπόσταση σε αυτά που γράφει η blogger παίζει και ο τρόπος που παρουσιάζει το προϊόν. Όταν κάνει μια παρουσίαση ή ένα review και δεν αναφέρει τίποτα αρνητικό, μου φαίνεται λίγο ψεύτικη η παρουσίαση. Θα μου πείτε βέβαια πάντοτε πρέπει να έχει κάτι αρνητικό; Όχι δεν χρειάζεται πάντοτε να έχει κάτι αρνητικό αλλά σαν “σκληρή” κριτικός στα καλλυντικά (λόγο της ειδικότητας μου και τελειομανής από την φύση μου) σίγουρα θα βρω κάτι που πιστεύω οτι χρειάζεται βελτίωση. Προσωπικά οι εταιρίες που μου έχουν δώσει προϊόντα όλες μου τονίζουν οτι θέλουν την ειλικρινή μου γνώμη ακόμη και αν αυτή εμπεριέχει αρνητικά σχόλια για το προϊόν. Ζητούν δηλαδή να μάθουν τις αντιδράσεις μου, τα σχόλια μου και φυσικά τις προτάσεις μου. Έτσι θα μπορέσουν να γίνουν καλύτερες και φυσικά να παρέχουν ένα προϊόν που να βρίσκεται ακόμα πιο κοντά στις απαιτήσεις του καταναλωτικού κοινού. 
Επίσης όταν η blogger δεν έχει αναφέρει πουθενά πως είναι το πρόσωπό της δηλαδή ποια είναι η υφή του, ο τύπος δέρματος της οπότε χρησιμοποιεί προϊόντα πότε για λιπαρό, πότε για μεικτό, πότε για ξηρό κλπ.  Γιατί δεν μπορώ να φανταστώ οτι περιμένω να παρω στα σοβαρά μια blogger που μας γράφει την αντίδραση της σε ένα προϊόν που είναι για ξηρό δέρμα οταν αυτή έχει λιπαρό!
Επιπροσθετα, είναι τόσα πολλά τα προϊόντα που παρουσιάζει που δεν “δίνει” χρόνο” στο δέρμα της και ούτε φυσικά στην εταιρία να τεστάρει το προϊόν της σε εκείνη. Γιατί η αλήθεια είναι οτι αν τεστάρει κάποιος ένα προϊόν σε λιγότερο από ένα μήνα, δεν θεωρώ οτι θα έχει αποτελέσματα και θα δει το προϊόν σε μεγάλο βαθμό. 
Εδω λοιπόν αρχίζω να καταλαβαίνω οτι μάλλον δεν ενδιαφέρεται για το κοινό της αλλά ενδιαφέρεται μόνο να παρουσιάσει το προϊόν. Οπότε παρουσιάζει το προϊόν το ένα μετά το αλλο αδιαφορώντας για το κοινό της. 
Όμως απο την άλλη, υπάρχουν πάρα πολλές beauty bloggers που και εγώ η ίδια εμπιστεύομαι την άποψη τους. Θα γράψουν οτι έλαβαν το προϊόν μετά απο χορηγία της εταιρίας, και το τεσταρανε και αρκετό καιρό. Δεν βρήκαν μόνο θετικά στοιχεία, αν βρήκαν δηλαδή αλλά βρήκαν και αρνητικά. Όμως ζυγίζουν τα θετικά και αρνητικά και σας γράφουν την πραγματική τους γνώμη. Όμως τονίζουν και πάλι, οτι θα πρέπει να τεστάρετε και εσείς το προϊόν πριν έχετε ολοκληρωμένη άποψη γι’ αυτο. 
Επίσης γι’αυτα τα άτομα, το αναγνωστικό τους κοινό μπαίνει πιο ψηλά απο όλα και δεν το χαραμίζουν για καμμια εταιρία καλλυντικών. Δεν θέλουν να κοροϊδέψουν αλλά να πουν την γνώμη τους και φυσικά ενδιαφερονται και για την γνώμη του κοινού τους. Αρα δεν κάνουν μια διαφήμιση στην εταιρία αλλά γράφουν την γνώμη τους και το τονίζω και παλι. 
Αυτές τις blogger εγώ πάντως θα τις συμμεριζομουν και φυσικά θα δοκίμαζα πιο εύκολα ένα προϊόν που παρουσιάζουν στα blogs τους. 
Αλήθεια εσείς εμπιστεύεστε τις beauty bloggers;

1 thought on “Μυστικά ομορφιάς και ευεξίας για μαμάδες Νο21- Beauty and wellness tips for moms No21

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Instagram